عذرخواهي کي‌روش از مشت تاريخي

آمار مطالب

کل مطالب : 1554
کل نظرات : 57

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 97
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 605
بازدید ماه : 5596
بازدید سال : 32311
بازدید کلی : 349131

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان داداشي نت (هر روووز بروووز) و آدرس dadashineet.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : داداشي
تاریخ : دو شنبه 26 آبان 1393
نظرات

بخش مهمي از حرف هاي سرمربي تيم‌ملي ايران در کنفرانس مطبوعاتي امروز به بررسي رفتارش در دو بازي گذشته تيم هاي ايران و کره اختصاص داشت.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش که در آن مقطع زمانی با استفاده از حرف های غیرحرفه ای سرمربی کره بازیکنان ایران را برای کسب پیروزی در اولسان تحریک کرده بود، در کنفرانس مطبوعاتی امروز اعلام کرد که رفتارش در آن دوره زمانی اشتباه بوده است. حتما به خاطر دارید که آقای سرمربی در بازی رفت به دلیل اعتراض به داور از زمین اخراج شد و در بازی برگشت در پایان مسابقه مشتی را به سمت کادرفنی تیم کره گرفت که همیشه در تاریخ فوتبال ایران به یادگار می‌ ماند. کی‌روش در نشست مطبوعاتی امروز اعلام کرد از کار خودش راضی نبوده اگرچه سرمربی تیم کره هم از رفتار خود در آن مقطع زمانی نباید خوشحال باشد.

حرف های سرمربی تیم‌ملی ایران در این باره را بخوانید:

*هر دو بازی گذشته ایران و کره جنوبی که در رقابت های رسمی انجام شد کاملا احساسی بود. گذشته‌ها گذشته است و باید بگویم در فوتبال شما نمی‌توانید دو بازی مثل هم پیدا کنید منصفانه باید بگویم سرمربی کره جنوبی در دو بازی گذشته اشتباهاتی را مرتکب شد و من هم مرتکب اشتباهاتی شدم همچنین بازیکنان ایران و کره جنوبی اشتباهاتی داشتند اما اکنون این موضوع حائز اهمیت است که هر دو کشور برای آماده سازی خود دست به دست هم دادند.ما باید در مسیر پیشرفت قرار بگیریم و تا زمانی که با تیم‌های خوبی چون کره جنوبی بازی نکنیم در مسیر این پیشرفت نخواهیم بود.

*بار دیگر می‌گویم اتفاقات دو بازی گذشته مربوط به زمان گذشته است و به پایان رسیده، هواداران تیم فوتبال کره جنوبی شاید به گونه ای در مورد آن مسائل قضاوت کنند که شما خواستید به آنها منتقل کنید. اما واقعیت این است که فیفا بعد از تحقیق درباره این بازی هیچ شک و شبه‌ای درباره اینکه من یا تیمم مقصر بودیم پیدا نکرده است.

*34 سال است که تجربه کار در فوتبال را دارم فوتبال جنگ نیست بلکه یک بازی است که باید حرفه‌ای انجام شد و احساس خوب و رضایت بخشی را به هواداران منتقل کند.

*من در آن برهه از زمان از شخص خودم رضایت نداشتم و فکر می‌کنم سرمربی آن زمان کره هم نباید از خودش و رفتارش راضی باشد.



تعداد بازدید از این مطلب: 615
موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم لحظات خوشی را به سر ببرید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود